18 jaar geworden, wat nu?

RIDDERKERK - De jongerencoaches van Welzijn Ridderkerk bieden met het Coaching Point jongeren ondersteuning bij alles wat zij moeten regelen als zij 18 jaar worden, zoals het kiezen van een passende zorgverzekering, het aanvragen van DigID en zorgtoeslag, het regelen van studiefinanciering en een OV-chipkaart.

Ben jij bijna 18 jaar? Dan kan het fijn zijn als er iemand met je meekijkt of alles geregeld is. Hiervoor kun je terecht bij het Coaching Point. Samen kijken we of je overal aan gedacht hebt en geven we tools om zelf heel overzichtelijk je eigen administratie te regelen. Kun jij hier hulp bij gebruiken? Neem contact op met de jongerencoaches Tina en Evina via coachingpoint@welzijnridderkerk.nl of bel of app met Evina via 06 – 143 274 03 of met Tina via 06 – 119 119 50.