Leefbaar Ridderkerk lijsttrekker Karin Kayadoe in Breed Belicht

RIDDERKERK - Op woensdag 21 februari brengt Radio Ridderkerk van 11 tot 12 uur weer een nieuwe aflevering van het programma 'Breed Belicht'. Presentator Hans van der Jagt ontvangt in deze uitzending Karin Kayadoe, lijsttrekker van Leefbaar Ridderkerk bij de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart aanstaande. Karin Kayadoe zal samen met haar campagneteam van Leefbaar Ridderkerk de komende maanden - gehuld in blauw en geel - regelmatig te zien zijn in de Ridderkerkse wijken. Karin komt praten over de toekomst van Ridderkerk. Karin Kayadoe gaat haar kwaliteiten inzetten voor Leefbaar Ridderkerk. Zij is zeer enthousiast over de lijst, die haar partij heeft opgesteld met enthousiaste kandidaten, waar ze trots op kunnen zijn. Ze heeft er bijzonder veel zin in om met haar team de komende maanden in de Ridderkerkse Gemeenteraad aan de slag te gaan. Karin heeft inmiddels bijna vier jaar als raadslid achter de rug.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.