Iemand of ergens helpen? Connect2Act biedt leuke vrijwilligersvacatures

RIDDERKERK - Er is Regelmatig behoefte aan een maatje om met iemand mee te gaan als gezelschap of als begeleider. Op dit moment zoekt Connect2act iemand die met BAR-vervoer een vrouw wil begeleiden naar het ziekenhuis, iemand die met een klant van Pameijer één keer per week wil gaan wandelen of fietsen en iemand die een mevrouw wil helpen haar hobbykamer op te ruimen.

Sociale activiteiten
Welzijn Ridderkerk biedt activiteiten aan in de wijken van Ridderkerk. Men kan deze actief ondersteunen. Er zijn momenteel mogelijkheden bij de breimiddag in Ridderkerk-West elke tweede vrijdagmiddag van de maand. Ook wordt gezocht naar een gastvrouw of –heer bij de koffie-inloop in de Gasterij op dinsdagochtend om de week.

Ook zijn er mogelijkheden als:

- Tuinier samen met kinderen in de moestuin van de basisschool Ridderkerk-centrum;

- Notulist van bijeenkomsten van het Platform Participatie Vluchtelingen;

- Secretaris en voorzitter voor de sportieve gezellige vereniging ISR;

- Assistent voor de lunch, spelletjes, wandelen bij een groep van Pameijer op maandag in Trefpunt Oost.

Neem voor meer informatie en/of aanmelden contact op met Connect2Act via 0180 – 430 440 of via info@connect2act.nl. Connect2Act is onderdeel van Welzijn Ridderkerk en is te vinden aan de Schoutstraat 5. Connect2Act bemiddelt tussen vrijwilligersorganisaties en inwoners van Ridderkerk. Momenteel wordt gewerkt aan een nieuwe vacaturebank zodat je binnenkort ook weer digitaal kunt zoeken.