Workshop: Werken in de cloud

RIDDERKERK - Iedereen werkt tegenwoordig in de cloud. Maar hoe werkt dat precies, wat zijn de voordelen en wat zijn de risico's? In deze workshop krijgt men antwoorden op deze en meer vragen, inclusief een overzicht van de leukste gratis Cloud-software, van webmail tot back-uppen en van fotobewerken tot tekstverwerken. Met uiteraard veel aandacht voor de privacy- en veiligheidsaspecten.

Alles wat te maken heeft met het werken in de cloud wordt op begrijpelijke en objectieve manier in deze workshop behandeld. Er worden twee workshops gehouden. Men kan zich aanmelden voor donderdag 22 of 29 maart van 13:30 tot 16:30 uur. De kosten voor deelname bedragen 15 euro, inclusief het hand-out materiaal.

Voor meer informatie en/of aanmelden kan iedereen contact opnemen met Frederike Barendregt via Frederike.Barendregt@welzijnridderkerk.nl of 0180 – 432 350.