Expositie honderd jaar Sursum Corda

RIDDERKERK - Van 28 februari tot en met 14 april wordt in de Oudheidkamer Ridderkerk een expositie gehouden ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Chr. Muziekvereniging SURSUM CORDA met de titel: Muziekvereniging SURSUM CORDA Rijsoord, sinds 1918.

Een geschiedenis van 100 jaar. Een expositie gevuld met bezienswaardigheden, die vol zullen staan met herinneringen uit het muzikale verleden en met een blik op de toekomst. De tentoonstelling wordt geopend op zaterdag 3 maart om 14:30 uur door Petra van Nes. Daarna kan men onder het genot van een hapje en een drankje de tentoonstelling bezichtigen.

Kerksingel 26 • 2981 EH Ridderkerk • www.oudridderkerk.nl • Let op: Op de Kerksingel geldt een parkeerverbod!