Harpe Davids in concert met Haystax

RIDDERKERK - Een Country-concert in stijl van Harpe Davids Ridderkerk, in samenwerking met de band Haystax! Deze band speelt originele Bluegrass muziek met banjo, fiddle, mandoline, gitaar, bas, slagwerk en meerstemmige zang. In deze van oudsher Amerikaanse stijl (de voorloper van de moderne country muziek, met veel Ierse invloeden) worden de grote hits van de jaren '70 - '80 en '90 gespeeld (ABBA, Queen, Michael Jackson), maar dan in een jasje met humor.

Harpe Davids speelt deze avond onder andere de Western Medley, Virginia, American Suite. Haystax speelt natuurlijk zijn eigen Bluegrass repertoire, en samen met Harpe Davids staat er een Abba Medley, Billy Jean, Kiss, Midnight Knox en My girl op het programma.

24 maart. Farelcollege, Ridderkerk, aanvang 20 uur, voorverkoop 12,50 euro. Kinderen gratis. Verkoop 13,50 euro aan de deur.

Meer info: www.harpe-davids.nl // www.2haystax.nl

Tickets: D.P. Sanders // AH Dillenburgplein // Kantoorboekhandel Sanders