Kaartverkoop Passie-concert C.O.V. Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 24 maart geeft C.O.V. Ridderkerk een Passie-concert in de Levensbron. Uitgevoerd wordt: From Olivet to Calvary van John Henry Maunder en The Crucifixion van John Stainer. Algehele leiding: dirigent Hans Cok.Locatie: Levensbron, Jan Luykenstraat 10. Aanvang 19.30 uur.  Zaal open: 19 uur.

Solisten:  Frank Fritschy, tenor, Nanco de Vries, bas, Jolanda den Houter, hobo,  Bert Kruis, orgel.

Toegangsprijs € 17,50 (tot 17 jaar gratis). incl. koffie of thee in de pauze. Toegangsbewijzen/tekstboekjes zijn verkrijgbaar bij de koorleden en de Christelijke Boek- en Muziekhandel "De Kandelaar",  Sint Jorisstraat 10, 2981  GA  Ridderkerk tel.: 0180 - 424698 en  secretaris Leny Strohauer, tel.: 0180 - 432574 of secretariaat@covridderkerk.nl en aan de ingang van de kerk op 24 maart. Voor info: www.covridderkerk.nl.