Het christelijk jongerendebat Plexat

RIDDERKERK - Tijdens het christelijk jongerendebat in Plexat nemen drie jongeren van de christelijke partijen uit Ridderkerk het tegen elkaar op. Het debat zal op vrijdag 23 februari in Plexat gehouden worden. Zowel de SGP, de CU en het CDA zullen voor dit eerste debat, voor de gemeenteraadsverkiezing van 21 maart in Ridderkerk, een jongere kandidaat van hun kieslijst sturen. De SGP wordt vertegenwoordigd door Hans Beverloo (nr.7). De CU stuurt Jacqueline Roskam-de Vreede (nr.13). Victor Mijnders (nr. 2) komt namens het CDA.

Deze jongeren zullen in debat gaan over zaken die de Ridderkerker aangaat, maar vooral ook wat belangrijk is voor de Ridderkerkse jongeren. Ook zal er ruimte zijn om vragen te stellen aan deze jonge kandidaten. Al met al zal dit een mooie opwarmer voor de gemeenteraadsverkiezing worden. En wie de jeugd heeft, heeft immers de toekomst.

Iedereen is welkom in de gezellige ruimte van Plexat, Jan Luijkenstraat 10 onder de Levensbron. De ingang bevindt zich aan de zijkant. Jongerencentrum Plexat is open vanaf 20.30 uur en het debat begint om 21.30 uur.

Plexat is elke vrijdagavond (behalve tijdens vakanties) open voor jongeren vanaf 15 jaar van 20.30 uur – 01.00 uur.