EVR in Politiek Café in Verkiezingstijd

Aanstaande zaterdag 3 maart is in het radioprogramma Politiek Café in Verkiezingstijd bij Radio Ridderkerk de lokale partij Echt voor Ridderkerk te gast in de studio om de kiezers te overtuigen waarom er met de Gemeenteraadsverkiezing van 21 maart aanstaande juist op deze partij gestemd moet worden.
Presentator Eric Harreman ontvangt in het programma dat wordt uitgezonden tussen 13.00 en 14.00 uur in de studio lijsttrekker Ad Los, maar ook zijn alle andere fractiegenoten aanwezig. Bijzonder aan deze uitzending is tevens dat het partijprogramma, het 10puntenplan officieel gepresenteerd zal worden. Tot aan de verkiezingen is er elke zaterdag tussen 13.00 en 14.00 uur een partij te gast in de studio.
Luisteraars mogen (het liefst van te voren) vragen indienen die we dan aan de partijleiders/ fractievoorzitters kunnen stellen. Dit kan via prettigweekend@rtvridderkerk.nl.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.