Nog plaatsen vrij voor paasbrunch in Het Plein

Ook dit jaar organiseren Welzijn Ridderkerk en Karaat Mantelzorg weer een paasbrunch: een gezellig samenzijn rondom Pasen. De paasbrunch vindt plaats op woensdag 28 maart in de Theaterzaal van Het Plein, Koningsplein 2. De brunch draait om ontmoeting en elkaar beter leren kennen.

Iedereen is welkom vanaf 11.30 uur. De paasbrunch begint om 12.00 uur met een lekkere vegetarische soep en een broodje kroket. Daarnaast zijn er belegde minibroodjes en uiteraard zal de paasstol niet ontbreken. De brunch wordt afgesloten met een  dessert. De kosten bedragen € 12,50 per persoon. Inschrijven en betalen kan bij de balie van Welzijn Ridderkerk aan de Schoutstraat 5.

Voor vragen en/of meer informatie kan iedereen contact opnemen met Mineke Boon van Karaat Mantelzorg, Henny de Wilt of Frances Kroeze van Welzijn Ridderkerk via 0180 – 432 350.