Internationale Vrouwendag 2018 in Ridderkerk

RIDDERKERK - Na maanden van voorbereiding was het donderdag 8 maart zover: Internationale Vrouwendag 2018 in Ridderkerk. Een dagvullend progamma, waaronder een markt, een wellnessruimte en het hoofdpodium. De dag werd geopend door burgemeester Attema met een indrukwekkend voorwoord. Op het hoofdpodium waren diverse acts, zoals Potjo potjo dansen ( een Indonesische line-dans), modeshow, Skanders' Gym met een presentatie door Ruqiyah Visser, De Ridderkerkse zangeres Lorain Hempenius, DJ Wendy Verveer en een optreden van de meidensoos met zang en rap. De dag was zeer geslaagd en er zijn rond de 200 vrouwen geweest. Volgend jaar zal er weer een vrouwendag zijn op vrijdag 8 maart 2019.

Deze vrouwendag was ook een dag met een gouden randje door de sponsors en de vrouwen op de markt. De organisatie wil hen hartelijk bedanken voor de medewerking.

Bezoek de Facebookpagina voor een fotoimpressie en meer informatie: www.facebook.com/Vrouwendag-Ridderkerk