Nachtvolleybaltoernooi Ridderkerk

RIDDERKERK - In de nacht van 6 op 7 april wordt voor de tiende keer het Nachtvolleybaltoernooi Ridderkerk (NVT) gehouden. Dit jaar is het goede doel waarvoor geld ingezameld wordt stichting International Justice Mission (IJM). Deze stichting zet zich in om ongerechtigheid te bestrijden en corruptie aan te pakken.

Het NVT heeft zich voorgaande jaren onder meer ingezet voor ZOA, Red een Kind, De FoodCompany en stichting Face2Faith. Het inschrijfgeld bedraagt honderd euro per team. Elk team moet minimaal twee vrouwen hebben. Teams spelen wedstrijden spelen tussen 20 en 7 uur. Er is een beker voor het team dat het meeste geld ophaalt en voor de winnaars van de verschillende poules.

Inschrijven kan nog tot 26 maart op www.nvt-ridderkerk.nl. Het toernooi wordt gehouden in sporthal De Fakkel.