Verkiezingsavond live bij RTV-Ridderkerk

RIDDERKERK - Op woensdag 21 maart is via de lokale omroep RTV-Ridderkerk precies te volgen welke uitslag de gemeenteraadsverkiezing zal opleveren. Via Radio Ridderkerk is er vanaf 21.00 uur een rechtstreekse uitzending vanuit het gemeentehuis, welke gepresenteerd wordt door Eric Harreman. Daarnaast kunnen de kijkers ook live de actualiteit zien via het Facebook kanaal van de lokale omroep, waarop de tussenstanden en eindstand zullen worden gestreamd. Ook worden er opnames gemaakt, die op een later tijdstip op TV Ridderkerk zal worden uitgezonden.
Tot aan de verkiezingsdag is er tussen 11.00 en 23.00 uur elk uur op TV Ridderkerk een oproep te zien van de elf Ridderkerkse partijen die zich gaan opmaken voor deze verkiezingen. Ook via TV Ridderkerk zal de laatste stand van zaken direct te zien zijn.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.
TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone en Solcon. Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.
Voor de Facebook-uitzendingen en uiteraard alle andere Ridderkerkse informatie kan men terecht op https://www.facebook.com/RTVRidderkerk. Ook kan op de startpagina van de website: www.rtvridderkerk.nl onder het kopje 'Heel Ridderkerk Kiest' informatie gevonden worden over de standpunten van alle partijen middels interviews, verkiezingsprogramma's en links naar de AD-stemwijzer en de partijen zelf.