‘Schildersbedrijf W. Hollestein’ met de prijs voor de hoogste klantenbeoordeling.
‘Schildersbedrijf W. Hollestein’ met de prijs voor de hoogste klantenbeoordeling.

Klanten zeer tevreden over schildersbedrijf 'W. Hollestein'

Algemeen

RIDDERKERK - Het online klantentevredenheidsonderzoek van OnderhoudNL Garantie over 2017 levert het bedrijf een score van 9.7 op. Sinds 2009 maken OnderhoudNL Garantie (voorheen AF-erkende-) schilders-, onderhouds- en glaszetbedrijven gebruik van de gratis online klantentevredenheidsmeting via www.OnderhoudNLGarantie.nl. Met deze resultaten kunnen de bedrijven hun kwaliteit en service nog verder verbeteren. Jaarlijks wordt door OnderhoudNL Garantie bekeken welke bedrijven de hoogste score behalen, en worden de winnaars via een feestelijke prijsuitreiking in het zonnetje gezet. Schildersbedrijf 'W. Hollestein' uit Ridderkerk is één van de vijf bedrijven die de hoogste score behaald hebben en dit al voor het zesde jaar op rij. Zij kregen op 7 maart jl. de prijs uitgereikt door één van hun klanten. "We willen er bij ons in het bedrijf erg graag van leren als er tekortkomingen zijn of punten die voor verbetering vatbaar zijn. Het klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een praktisch en compact instrument. Het biedt je klant de gelegenheid om anoniem zijn mening te kunnen geven", zegt Willem Hollestein over het klanttevredenheidsonderzoek. "Met de resultaten kunnen wij aan de slag om onze kwaliteit richting de klant nog verder te vergroten. We zijn dan ook erg blij met deze prijs, die tenslotte is gebaseerd op de mening van de klant, en die staat bij ons altijd centraal!" OnderhoudNL Garantie (voorheen AF-Erkenningsregeling) kent in totaal ruim 1.000 bedrijven. Zij werken met voorwaarden die overeengekomen zijn met Vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond en waarin de uitvoering van werk tussen opdrachtgever en opdrachtnemer inclusief (nakomings)garanties door OnderhoudNL Garantie zijn geregeld.

Advertenties uit de krant