Bert Mellaart in 'Praten met een Ridderkerker'

RIDDERKERK - In het radioprogramma 'Praten met een Ridderkerker' van Radio Ridderkerk is op zondag 25 maart Bert Mellaart te gast. In het radioprogramma wordt tweewekelijks een Ridderkerker ontvangen in de studio om te vertellen over zijn leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij doorgaans mooie en herkenbare anekdotes naar voren komen. Komende zondag, 25 maart, is Bert Mellaart te gast, die alles weet van verven, fotografie en vliegen. Daarnaast weet hij nog meer te vertellen over vroegere tijden. Presentator van het programma is Aad Hoogendijk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.