Jewel Trend juweliers Ridderkerk winnaar Trouwringen Award 2017-2018

RIDDERKERK - Vorige week maandag heeft de organisatie Toptrouwbedrijven de Trouwringen Award onverwachts uitgereikt aan de juwelierswinkel 'Jewel Trend' aan de Ridderhof 91. Een verrast team ontving op dat moment de Award van de organisatie en dat wordt deze week met de klanten gevierd door cadeaucheques en taart uit te delen. De Trouwringen Award is een waardering van klanten die trouwringen hebben aangeschaft bij Jewel Trend in 2017. Deze konden op de circa 37 genomineerden van Toptrouwbedrijven stemmen.

Naast de collectie van meer dan 1500 paar trouwringen staat Jewel Trend bekend als deelnemer/organisator van trouwbeurzen waar alles op gebied van trouwen aanwezig is: van bruidscouture en trouwvervoer tot decoratie- en weddingplanners, fotografie, taarten, speciale honeymoon reizen en de Wedding Mastercard. Jewel Trend juweliers uit Ridderkerk (al tot twee keer toe bekroond tot beste juwelier van Nederland) is ook aanwezig op de Wedding Fair op zondag 25 maart in het Wings Worldhotel, Rotterdam-Airport.