62 jonge dansers waren twee dagen enthousiast in touw

Geslaagd Dance Camp

RIDDERKERK - Afgelopen weekend vond het eerste Upstairs Dance Camp plaats in de Beverbol in Ridderkerk. Dit tweedaagse danskamp voor kinderen tussen de 8 en 18 jaar werd georganiseerd door Upstairs Dance en Fit.
Tijdens dit weekend kregen maar liefst 62 dansers vier verschillende workshops van externe choreografen in de stijlen Hiphop, Dancehall, House en Afrodance. Hiernaast hebben de dansers ook een eigen lipdub gemaakt, waarbij ze hun creativiteit kwijt konden door met elkaar de dans te verzinnen. Hierbij was goed te zien dat de kinderen erg goed konden samenwerken en met veel plezier met elkaar kunnen omgaan. Het eindresultaat wordt nu met trots gepresenteerd op de Facebookpagina en website van Upstairs en op Youtube onder de naam 'Lipdub Upstairs Dance Camp 2018'. Op de site en Facebook zijn ook andere video's en veel foto's van dit danskamp te vinden. Ter afsluiting van dit geslaagde dansweekend vond een uitvoering plaats voor alle belangstellenden, waarbij erg veel publiek aanwezig was. De organisatie bedankt bij deze de gemeente Ridderkerk, Sport en Welzijn, sponsor de Lidl en alle vrijwilligers bedanken voor hun bijdrage.

Aangepaste zwemtijden

Op Goede Vrijdag en tijdens Pasen gelden er aangepaste tijden voor zwembad De Fakkel. De ABC lessen zijn vrijdag 30 maart van 15.30 tot 18.00 uur. Het trimzwemmen op zondag 1 april is van 9.15 tot 10.00 uur.