Spring fair in 't Struweel

zaterdag 14 april 2018 10:00

RIDDERKERK - In de landschapstuin in Rijsoord wordt op 14 april van 10.00 tot 17.00 uur een voorjaarsfair gehouden. Op deze sfeervolle locatie kan men genieten van een heel divers programma. Naast 30 standhouders verzorgt een shantykoor in de ochtend twee keer een optreden en 's middags is er livemuziek. Voor kinderen zijn er verschillende activiteiten, onder andere workshops, en diverse spellen. Ook voor volwassenen worden er leuke workshops gehouden. Even rustig het weekend beginnen: De Barista en Catering verzorgen deze dag de verwen momentjes.

De fair wordt gehouden aan De Rijksstraatweg 5, 2988 BA Rijsoord(Ridderkerk). Mensen die dichtbij wonen kunnen het best op de fiets komen, er is een fietsenstalling aanwezig op de fair.  Voor mensen met een auto is er extra parkeerruimte bij Florensis, Langeweg  77-85, 3343 LD H.I. Ambacht. Volg de  bordjes P *FAIR*. Er rijden pendelbusjes tussen de parkeerplaats en het Struweel. Entree voor de fair is gratis.