'Triangle of Life' in Breed Belicht

RIDDERKERK - Op woensdag 18 april 2018 brengt Radio Ridderkerk van 11.00 tot 12.00 uur weer een nieuwe aflevering van het programma 'Breed Belicht'. Presentator Hans van der Jagt ontvangt in deze uitzending mevrouw Wilma Impelmans en de heer Martin Impelmans. Op deze woensdagmorgen vanaf 11.00 uur belichten zij beiden hun passie voor kunst en de internationale kunstmanifestatie 'Triangle of Life', welke vanaf 25 april van start gaat op diverse plaatsen in Ridderkerk, alsmede bijzondere locaties in onze regio. De opening op 25 april vindt plaats in het gemeentehuis van Ridderkerk en wordt verricht door de heer Marten Japenga, oud-wethouder van Cultuur in Ridderkerk. Aanwezig zijn de heer Perugini, Ambassadeur van Italië, mevrouw Facchetti, honorair consul van Italië en mevrouw Stefania Montori van AION arte, mevrouw Carmela Callea directeur van het Italiaans Cultureel Instituut, vertegenwoordigers van Gubbio en vele andere genodigden. De samenvattende thema's in deze directe uitzending zijn: 'Imspa's credo'. 'We gaan voor kwaliteit op basis van wederzijds begrip, respect en bruggen-bouwende samenwerking'. Studio ImSpa presenteert internationale kunstenaars in hun galerij in Nederland. De kunstenaars, die zij presenteren, nemen vrijwel automatisch deel aan hun uitwisselingsprojecten via de stichting Grenze (N) Loze Kunst, en het idee van 'Triangle pf Life' betreft de vrouw, de natuur en de vruchtbaarheid, omdat ze als hoeksteen van het leven universeel zijn.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.