Alle teams van Upstairs Dance & Fit met een beker naar huis

RIDDERKERK - Upstairs Dance en Fit uit Ridderkerk heeft op zondag 8 april in Vught een fantastische dag gehad. Alle drie de wedstrijdteams van Upstairs Dance en Fit hebben een plek in de top drie van de competitie Shell We Dance weten te bemachtigen. Het jongste team, United 3, had vijftien andere tegenstanders in hun leeftijdscategorie en behaalde uiteindelijk de eerste plaats! Na deze geweldige overwinning waren de twee oudere teams, United 1 en United 2, aan de beurt. United 1 was als tweede geëindigd en United 2 nam de bronzen beker mee naar huis. Door al deze prachtige prestaties hebben de teams weer een aantal punten binnengesleept en zijn zij een stapje dichterbij de grote finale in juni.