Sabina Lammens voor haar nieuwe winkel op het Sint Jorisplein

Nieuwe winkel voor Señorita

Señorita Mode is verhuisd naar het winkelhart van Ridderkerk. Sabina Lammens-Sanchez heeft haar winkeltje aan de Sint Jorisstraat, waar ze acht jaar geleden begon, verruild voor meer winkelmeters aan het Sint Jorisplein.
Na een ingrijpende herinrichting is het voormalige reisbureau van D Reizen het nieuwe domein van Señorita. "We moesten echt groter. Het werd veel te krap om aan de vraag te kunnen voldoen" verklaart Sabina de keus voor een groter winkelpand: "Belangrijk daarbij is dat ik nu echt magazijnruimte heb. Dat had ik voorheen amper. Nu heb ik die luxe wel. En vier pashokjes! Dat zullen mijn klanten ook waarderen." Het zegt veel over het succes van Señorita Mode, waarmee de Ridderkerkse onderneemster tegen de crisis in naam wist te maken. Belangrijkste uitgangspunt daarbij is dat ze onderscheidend wil zijn met haar collectie en zeker niet te duur wil zijn. "Als we weer mooie dingen binnen hebben maken we dat steeds bekend via de sociale media. Daar komen mijn klanten dan graag voor kijken, maar het moet ook voor de portemonnee aantrekkelijk zijn" onderstreept Sabina.
Señorita is gevestigd aan het Sint Jorisplein 30A. De openingstijden zijn maandag van 13.00 tot 17.00 uur, dinsdag t/m donderdag van 9.30 tot 17.00 uur, vrijdag van 9.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Facebook/www.senoritadamesmode.nl.