Marian Remmerswaal in Bibliotheek Ridderkerk Centrum

RIDDERKERK - Zaken die voor ons heel vanzelfsprekend zijn, zoals een dak boven je hoofd of schoon drinkwater, zijn dat in Ghana zeker niet. De stichting Eyes on Ghana probeert hier verandering in te brengen. Met verschillende projecten verbeteren zij de leefomstandigheden van de inwoners van West-Ghana.

Verpleegkundige Marian Remmerswaal zet zich al jarenlang in voor Eyes on Ghana. Tijdens haar presentatie in Bibliotheek Ridderkerk Centrum vertelt zij hoe het project er nu voor staat. Ook gaat zij in op welke resultaten er zijn bereikt en welke uitdagingen er voor de toekomst nog zijn. Donateurs worden zo bijgepraat, maar er is ook een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor andere geïnteresseerden. Mensen die meer willen weten over dit bijzondere project kunnen op woensdag 2 mei om 10.00 uur naar Bibliotheek Ridderkerk komen. De toegang is gratis, maar graag wel even van te voren aanmelden via http://www.debibliotheekaanzet.nl of aan de balie in de bibliotheek.