Terrible Choice Live bij 'De B-Kant'

RIDDERKERK - In het radioprogramma 'De B-Kant' bij Radio Ridderkerk is op donderdag 26 april vanaf 20.00 uur Terrible Choice, een rockcoverband uit de Krimpenerwaard, in de studio. Programmamaker en presentator Bob den Breeijen ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten voor een live optreden. De rock/bluesband Terrible Choice is ruim 25 jaar geleden begonnen als een vriendengroep. Anno 2018 spelen de muzikanten Bas de Bruijn (drums), Theo van der Vall (gitaar) en Jan van den Bergh (bas/zang) nog steeds als trio hun liedjes van onder andere Status Quo, The Rolling Stones, ZZ Top en Black Sabbath.

Bezoekers zijn welkom vanaf 19.30 uur om deze live uitzending mee te maken. De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 2982 RA in Ridderkerk. De entree is gratis. Het radioprogramma 'De B-Kant' begint een uur eerder dan normaal. De reguliere uitzending van Bluezy begint hierdoor pas om 21.00 uur. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.