Houdeyfa El-Ouali Nederlands Kampioen kickboksen

RIDDERKERK - Houdeyfa El-Ouali traint bij Kyoto Gym onder leiding van John Hardenbol, eigenaar van Kyoto Gym. Waar afgelopen maand nog de mooie titel 'Europees kampioen B-Divisie' in de 65 kilo klasse door Corné Stouten werd binnengehaald, heeft ook de jeugd afgelopen weken laten zien dat zij van een goed niveau zijn. Onder leiding van de trainer John Hardenbol wisten Laquinsha Buijs, woonachtig in Papendrecht, en Houdeyfa El-Ouali, woonachtig in Ridderkerk, drie mooie titels binnen te halen voor Kyoto Gym. Laquinsha Buijs wist zowel de titel 'Europees kampioen' in de 51 kilo klasse meiden als 'Nederlands Kampioen' in de 50 kilo klasse meiden binnen te slepen. Houdeyfa El-Ouali uit Ridderkerk behaalde de mooie titel 'Nederlands Kampioen' in de 50 kilo klasse jongens. Dit zijn weer drie mooie titels met bijbehorende kampioensgordels voor kickboksschool Kyoto Gym.