Bibliotheek Ridderkerk Centrum in teken van het luisterboek

RIDDERKERK - Van 21 tot en met 27 mei is het de week van het luisterboek. De Bibliotheek AanZet heeft een groot aanbod aan luisterboeken voor iedereen. Er is van alles beschikbaar: van romans, detectives en thrillers tot aan verplichte literatuur voor de lijst. Luister tijdens het wachten, sporten, reizen: alles kan. Ontdek de mogelijkheden tijdens de Week van het Luisterboek. De luisterboeken zijn niet alleen deze week beschikbaar, maar het hele jaar door te leen.

Loungen met een luisterboek

Een luisterboek uitproberen kan op dinsdag 22 mei van 14.00 tot 17.00 uur. Men kan ervaren hoe makkelijk en ontspannen het is om niet zelf te lezen. Onder het genot van een drankje kan men in het loungecafé een uur lang gratis luisterboeken uitproberen. De samenwerkingspartner van de bibliotheek Silentdisco heeft speciaal voor deze gelegenheid vijf professionele koptelefoons beschikbaar gesteld. Het aantal plekken is beperkt. De toegang is gratis, aanmelden voor één van de drie tijdstippen (14.00, 15.00 en 16.00 uur) kan via de website.

AanZet voor iedereen

De Bibliotheek AanZet biedt de juiste informatie, inspiratie en vaardigheden voor iedereen. De bibliotheek is er voor wie beter wil leren lezen en schrijven of met de computer en het internet wil kunnen omgaan. En voor iedereen die kennis wil maken met nieuwe ideeën, verhalen en technologie. Online én offline. De bibliotheek is ook een plek om te studeren, werken of gewoon met iemand af te spreken. Ongeacht de leeftijd, achtergrond of opleidingsniveau. Men hoeft geen lid te zijn om bij de bibliotheek te komen. Iedereen is welkom. Enkel als men materialen wil lenen is er een lidmaatschap nodig. Kijk voor alle activiteiten op www.debibliotheekaanzet.nl.

Wat:              Bibliotheek Ridderkerk Centrum in teken van het luisterboek

Wanneer:      Week van het Luisterboek, 21 tot en met 27 mei, 14.00 – 17.00 uur

Loungen met een luisterboek

dinsdag 22 mei, 14.00 – 17.00 uur