Spotlight met Lisanne Spaander

RIDDERKERK - De zangeres Lisanne Spaander staat centraal in een nieuwe aflevering van Spotlight bij RTV-Ridderkerk. Presentator Richard Veen ontvangt Lisanne Spaander en gitarist Rens Litjens in de studio. Lisanne vertelt over haar strijd tegen kanker en haar muzikale carrière, want ook al is ze heel jong, toch heeft ze al gezongen tijdens Symphonica in Rosso met Marco Borsato en heeft ze een hit gehad met Jeroen van der Boom. Ook horen we haar plannen voor de toekomst en zingt ze haar bekende hits tot dusver, maar ook nieuwe muziek.
Deze aflevering van Spotlight is te zien bij RTV-Ridderkerk van vrijdag 18 mei tot en met zondag 21 mei 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is het hele weekend te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.