Extra Verkoop tweedehands boeken

RIDDERKERK - Zaterdag 19 mei is er tijdens de Pinkstermarkt een extra verkoopdag op de bovenetage van de Kandelaar aan de Sint Jorisstraat 10 te Ridderkerk. Vanaf 10.00 uur tot 16.00 uur is men van harte welkom. Ze schenken op deze dag (gratis) een kopje koffie of thee. Ze hebben de afgelopen weken heel veel nieuwe boeken mogen ontvangen dus er is heel veel keus op allerlei gebied. Theologie, romans, gedichten, dagboeken, kinderboeken, cd's enzovoorts. Ook veel mooie boeken voor 0,50 euro of 1,00 euro. De opbrengst is bestemd voor Erik en Evelyn Stalman. Zij zijn met hun vier dochters uitgezonden namens Wycliffe naar Zuidoost Azie.  www.wycliffe.nl. De volgende verkoopmiddag is zaterdag 26 mei 2018 van 13.00 uur tot 17.00 uur. Voor meer informatie: www.de-kandelaar.nl  of  winkel@de-kandelaar.nl en kijk ook eens op Facebook.