Slikkerveer vanuit de lucht

RIDDERKERK - Op zaterdag 2 juni aanstaande zal ook dit jaar in de kerkzaal van de Wilhelminakerk te Slikkerveer een expositie worden gehouden. Het thema van deze expositie is 'Slikkerveer vanuit de lucht'.

Deze dag zal ook de jaarlijkse rommelmarkt gehouden worden, die door de leden van de Wilhelminakerk wordt georganiseerd. Er zijn foto's te zien van de wijk Slikkerveer, gemaakt door Bert Mellaart. Hij maakt foto's van onder andere Slikkerveer en omgeving met behulp van een drone. Deze hobby heeft hij al vele jaren. Op deze wijze ontstaan er unieke beelden, die u een andere kijk geven op de wijk. Naast deze foto's maakt hij met zijn drone ook bijzondere filmopnamen. Een paar van deze films zullen tijdens de expositie ook vertoond worden. Ook zal er een van zijn drones te zien zijn.

De foto's zijn ook te koop. Wanneer men een van deze bijzondere foto's wil hebben, kan men ze bestellen en zullen deze later bezorgd worden. Men is van harte welkom op deze expositie en rommelmarkt van 10.00 tot 15.00 uur.