Maks & Figo steunt 'Tour for Life'

RIDDERKERK - Tijdens de Pinkstermarkt van aanstaande zaterdag, zal er bij Maks & Figo een koffiearrangement geserveerd worden. Voor slechts vier euro krijgt men een heerlijke kop koffie met een vers aardbeien -'bavarois'- gebakje. De gehele opbrengst gaat naar de Daniel den Hoed Stichting.

Ridderkerker Peter van den Hoek gaat dit jaar deelnemen aan Tour for Life (https://www.tourforlife.nl/peter-van-den-hoek) en kan door de ondersteuning van Maks & Figo, Simon Lévelt, Dordrecht (koffie) en bakkerij van der Linden (Gebak), middels deze actie weer een stukje dichter bij het gewenste sponsorbedrag komen. Tour for Life is een achtdaagse fietstocht vanuit Italië naar Nederland, met als doel de financiering van succesvol kankeronderzoek naar 'gepersonaliseerde medicatie'.
Dit is een hoopgevende methodiek, waarbij de nadruk ligt op een persoonsgerichte en effectieve behandeling, uitgevoerd door het Erasmus MC Kanker Instituut.