Heel Rijsoord bakt

RIDDERKERK - Op zaterdag 26 mei is er een open dag in de Opstandingskerk in Rijsoord. Een van de activiteiten van deze dag is een bakwedstrijd onder het motto "Heel Rijsoord bakt". Iedereen wordt uitgedaagd om iets lekkers te maken. Dat mag zoet of hartig zijn. Alle baksels moeten om 14.00 uur zijn ingeleverd om mee te dingen naar de hoofdprijs: een leuke workshop. Het bakkersechtpaar Van Vliet (vroeger bekend van het Margrietplein) zal de lekkernijen beoordelen. De rest van de taarten wordt verkocht aan de bezoekers. De opbrengst gaat naar Word Servants. Jongeren uit de kerk gaan deze zomer naar Zambia om met World Servants een school te bouwen. Zij geven tijdens de open dag een presentatie. Muzikaal wordt bijgedragen door Jared Grant. Ds. Thea Bouwman toont de iconen die ze schildert en Conny Sinterniklaas exposeert haar schilderwerk. De deuren van de kerk aan de Rijksstraatweg 95 zijn open 14.00 tot 16.30 uur.