Kunstvisite in Gasterij de ontmoeting

RIDDERKERK - Kunstvisite is onderdeel van Cultuur Dichtbij, een samenwerkingsverband tussen de Riederborgh, Reijerheem en het Serviceburea Onderwijs&Cultuur waarbij inwoners uit Ridderkerk elkaar ontmoeten via diverse cultuurdisciplines. Cultuur Dichtbij wordt mogelijk gemaakt met de steun van Stichting Fonobori. Op donderdag 24 mei van 14:00 tot 15:30 uur houdt Cultuur Dichtbij een Kunstvisite in Gasterij de ontmoeting.

Beeldend kunstenaar Liesbeth Vlasblom van Atelier Rondom Kleur uit Ridderkerk komt naar de Gasterij om te praten over haar passie voor kleur, schilderen en mozaïek. Zelf gaat men ook aan de slag met mozaïek en het maken van een eigen kleurrijk kunstwerk. Kosten zijn drie euro per deelname. Graag vooraf aanmelden:  Telefoon: 0180-452500 (vraag naar team Welzijn), email: welzijn@riederborgh.nl en men kan zich ook opgeven in de Gasterij. Het adres is Gasterij de ontmoeting, Boksdoornstraat 80.