Buurtbingo in Reyerheem

RIDDERKERK - Op vrijdag 25 mei om 14.00 uur houden we op het Ontmoetingsplein Reyerheem Torenmolen 1 Ridderkerk weer de maandelijkse Buurtbingo, die wordt georganiseerd door Aafje en het Wijk Idee team Drievliet. Deze buurtbingo is speciaal voor de wijkbewoners en ook de winnende prijzen zijn hierop aangepast. Zoals de hoofdprijzen, wat mooie cadeaubonnen zijn van Jumbo, Albert Hein of een slagersbon.

Deze bingo kost vijf euro, maar hier is dan wel een kopje koffie met wat lekkers bij inbegrepen. Er worden vijf rondes gespeeld en de laatste ronde is de verrassingsronde. De bingo begint om 14.00 uur en het Ontmoetingsplein is open om 13.45 uur, zodat het restaurant nog even kan worden klaar gemaakt voor het bezoek. Mogelijk worden er foto's gemaakt die gepubliceerd kunnen worden op de Facebook pagina van het Ontmoetingsplein.