Wijkbewoner in Drievliet? Hang de vlag uit

RIDDERKERK - Donderdag 31 mei is de laatste avond van de avondvierdaagse in Ridderkerk.
Rond de klok van 18.30 uur zullen de eerste wandelaars aankomen bij het Ronde Sant en doorlopen naar Reijerheem, via Molenvliet, Vogelvliet richting Koolmees naar de bussluis. Bewoners aan deze route worden verzocht om vlaggen buiten te hangen, spandoeken te maken en massaal naar buiten te komen om de lopers aan te moedigen.

Route:

(8. Dijk Linksaf aflopen, 9. Einde weg RA Hugo de Grootlaan,(voorlangs `t Ronde Sant) 10.Einde weg RA Erasmuslaan, 11.Rotonde oversteken, 12.RD Visvliet, 13.2 e weg RA Brasem, 14.1 e weg RA Brasem, 15.Voetpad volgen door parkje, 16.LA bruggetje over, 17.1 e pad RA richting Torenmolen, 18.1 e weg LA Torenmolen, voor langs Reyerheem, 19.Einde weg RA Karper, 20.Einde weg Molenvliet oversteken en LA,(oversteken bij verkeersregelaar) 21.Molenvliet wordt Vogelvliet, 22.5 e weg LA Koolmees, 23.4 e weg (bij bussluis) RA Da Costalaan,)