Danilo Wattez in De Hollandse 10

RIDDERKERK - De aflevering van de maand mei van het maandelijkse tv-programma Hollandse 10 is komend weekend weer te zien bij TV Ridderkerk. Bij Radio Ridderkerk presenteert Richard Veen wekelijks het radioprogramma Lekker Hollands met daarin de Hollandse 10, maar daarnaast is er ook een maandelijkse tv-editie van dit programma waarin het Nederlandse lied centraal staat. Richard ontvangt in deze aflevering de Drentse zanger Danilo Wattez, die zijn debuutsingle presenteert.
De nieuwste aflevering van de Hollandse 10 wordt vanaf vrijdag 25 mei tot en met zondag 27 mei 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is het hele weekend te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.