Afscheid Beverbol met volleybaltoernooi

RIDDERKERK - Wegens sloop zal sporthal "de Beverbol"  komend seizoen gaan sluiten. Dit betekent voor volleybalvereniging VOIO '72 dat zij na ruim 45 jaar Bolnes moet gaan verlaten. In deze 45 jaar zijn de teams diverse malen binnen hun competitie kampioen geworden. VOIO'72 heeft ook verschillende malen de regionale beker gewonnen en meegespeeld om het landelijk kampioenschap recreanten van de NEVOBO. De zelf gehouden invitatietoernooien werden altijd druk bezocht. De prijzenkast in de Beverbol getuigt van deze resultaten. In een hoekje van deze prijzenkast liggen zelfs nog de gesmolten bekers die na een brand van de sporthal gered zijn uit de puinhopen.

Het afscheid van Bolnes wil de vereniging niet zomaar voorbij laten gaan. De roots liggen immers deze wijk. Op vrijdagavond 22 juni zal van 18.00 tot 23.00 uur een afscheidstoernooi worden georganiseerd  in "de Beverbol".  Nog eenmaal worden de verenigingen uit de recreantencompetitie uitgenodigd om in toernooi vorm te spelen in de vertrouwde zaal.

Mensen die meewillen doen zijn welkom om zich aan te melden. Men kan vrijblijvend een paar keer meetrainen op vrijdagavond van 20.00 tot 22.30 uur. Reacties zijn ze graag tegemoet via voio72ridderkerk@hotmail.com. Meer informatie is ook te vinden op de website http://www.voio72.nl