Op de foto met Ferrari F1

RIDDERKERK - Op zaterdag 16 juni staat er een mooie Ferrari F1-360 van 12.00 uur tot 16.00 uur op het Sint Jorisplein in Ridderkerk. Wie zijn of haar vader voor vaderdag wil verrassen brengt hem mee om samen op de foto te gaan met deze bolide of met de enthousiaste Grid-girls die deze middag aanwezig zijn. De foto wordt direct afgedrukt met een mooi passend kader. En vader maakt ook nog kans om echt achter het stuur te mogen kruipen en een half uur zelf te rijden met een schitterende Ferrari. Laat hem zich even een Max Verstappen wanen op het circuit van Ridderkerk. Het enige wat meegebracht moet worden is een kassabon van 16 juni van minimaal €10,00 uit het Winkelhart Ridderkerk. Voor meer informatie en voorwaarden: www.winkelhartridderkerk.nl.