Aron wint wisselbeker OKK

RIDDERKERK - Van alle ruim 120 recreanten van de Ridderkerkse gymnastiekvereniging OKK, die zaterdag 16 juni mee deden met de onderlinge wedstrijd, turnde wist Aron de meeste punten bij elkaar te turnen. Hij kwam tot een totaal van 35,90 punten. Zijn beste toestel was de sprong met 9,60 punten. Aron mag zich nu een jaar lang kampioen van de recreanten noemen! Bij de jongensplus groep was de beker voor Jip en bij de meisjes jong talent groep was de beker ook dit jaar weer voor Tessa. Voor deze niveaus was een aparte beker, omdat zij net wat meer trainen dan de recreanten en dus niet mee mogen doen om de jaarlijkse strijd voor de wisselbeker. Een uitgebreid fotoverslag van alle winnaars is te bekijken op de clubwebsite: www.okkridderkerk.nl.