Bij de Rijsoord-meisjes ook veel aanwas

RIDDERKERK - Heel belangrijk voor de vereniging v.v. Rijsoord is het feit dat er zowel bij de vrouwen als bij de meisjes sprake is van een grote groei. De MO dertien begon het afgelopen seizoen met acht speelsters in een zeven-tegen-zeven-competitie, maar in de voorjaarscompetitie kon men door de grote groei al compleet aantreden en werd deze afgesloten met een niet verwachte tweede plaats achter kampioen E.B.O.H. op slecht twee punten. Volgend seizoen gaan deze meisjes voor het eerst spelen op een heel veld als MO vijftien.

Na de winterstop kwamen er diverse meisjes, die bij de JO elf en JO negen speelden, over naar de meisjes om te gaan spelen in de MO elf. Een team dat gezien de gemiddelde leeftijd van negen jaar uitstekend presteerde in een zeven-tegen-zeven-competitie. Ook hier is er een grote groei te zien waardoor een tweede MO elf team en zelfs een MO negen team waarschijnlijk aan de start van het nieuwe seizoen kan verschijnen. Door diverse acties en de positieve reacties van veel ouders, wat al acht/negen nieuwe leden heeft opgeleverd, is dit mogelijk omdat de v.v. Rijsoord als enige vereniging in Ridderkerk meisjesteams in deze leeftijdscategorie heeft.

Nieuwe leden nog steeds van harte welkom

Kortom, de toekomst van het vrouwen- en meisjesvoetbal bij de v.v. Rijsoord ziet er heel goed uit. Uiteraard zijn nieuwe speelsters, zowel vrouwen als meisjes, nog steeds van harte welkom. Voor degenen die belangstelling hebben kan men zich altijd voor nadere informatie wenden tot Bram Lindhout (voor de vrouwen) op 06 -27440784 en voor de meisjes bij Ardi of Nathalie Huizer op 06 – 30990444. Per mail kan dat natuurlijk ook via e.kuil3@upcmail.nlhuiz0088@kpnmail.nl en vrouwenvoetbal@vv-rijsoord.nl.