Simon Stokvis in Lekker Hollands

RIDDERKERK - Op vrijdag 29 juni is er tussen 17.00 en 19.00 uur weer een nieuwe aflevering van het radioprogramma Lekker Hollands bij Radio Ridderkerk. Presentator Richard Veen ontvangt in de uitzending Simon Stokvis, oftewel Sjoerd Pleijsier. Simon Stokvis presenteerde recent zijn nieuwe album op de ss Rotterdam. Het nieuw album is getiteld 'Voeten in de Maas' en bevat als nieuwe single een fraai duet met Lee Towers. Presentator Richard Veen zal alles vragen over het ontstaan van deze cd en hier ook liedjes van laten horen. Simon Stokvis zal rond 18.15 uur aanschuiven in de studio van Radio Ridderkerk.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP 'De Lokale Omroep'.