Een Ferrari F430 staat op 30 juni op het Sint Jorisplein

Valse start in het Winkelhart wordt hersteld

RIDDERKERK - Dat het in de autosport weleens misgaat met de techniek is alom bekend. Dat bleek ook op zaterdag 16 juni toen in het Winkelhart van Ridderkerk een Ferrari een onderdeel zou zijn van een actie van de winkeliers. Die dag zouden vaders op de foto kunnen met dit tot de verbeelding sprekende racemonster. Echter die ochtend bleek dat er iets mis was met de sluiting van één van de deuren van de Ferrari en dat daarmee de veiligheid niet meer gewaarborgd kon worden. En veiligheid gaat boven alles. Besloten werd daarom om een Audi TT ter vervanging in te zetten. Ook geen misselijke auto, maar het was niet de droomauto die beloofd was. De prijswinnaars van die dag hielden hun gewonnen rit met het raspaardje tegoed en zullen deze binnenkort met deze bolide kunnen uitvoeren. En de mensen die het leuk vinden om de Ferrari F430 van buiten en van binnen alsnog te bekijken kunnen nu zaterdag 30 juni tussen 13.00 uur tot 14.00 uur terecht op het Sint Jorisplein. De organisatoren van het Winkelhart Ridderkerk hopen op deze wijze de teleurstelling die er was weer een beetje goed te maken.