MvE Fashion & More wordt door steeds meer mensen ontdekt

Een 'stenen' winkel naast internetverkoop

RIDDERKERK - MvE Fashion & More, de winkel van Marloes Verbaas-van Es, vestigde zich eind 2017 in het centrum van Ridderkerk. Marloes verkocht voornamelijk via internet en op evenementen, maar ontdekte dat klanten ook graag even naar de winkel komen. Ze gelooft in persoonlijke contact met de klant en haar droom voor een stenen winkel bleef. Zo kwam ze terecht aan Ridderhof 98 in Ridderkerk.
Marloes' winkel wordt nog iedere dag ontdekt door nieuwe klanten, maar ze heeft inmiddels ook veel vaste klanten. "Ik geniet erg van het enthousiasme van de klanten en de complimenten en lieve woorden over de winkel.'' Marloes staat er niet alleen voor. Haar enthousiast team bestaat verder uit moeder Emma, Demelza en Fleur.
,,De collectie onderscheidt zich van andere modewinkels in het centrum. Ik volg de mode op de voet, maar geef er mijn eigen draai aan. Naast kleding heb ik ook toffe accessoires, cadeautjes en cactussen.'' Marloes koopt niet diep in, maar wel breed. "Zo kan ik sneller nieuwe artikelen aanbieden en wat je koopt blijft wat meer uniek. Maar dit betekent ook dat het snel uitverkocht kan zijn, dus wees er snel bij!''
MvE Fashion & More is maandag geopend van 13.00 tot 17.30, dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 17.30 uur, vrijdag van 10.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Voor meer informatie: www.mve-fashion.nl. Of volg MvE op Facebook (mve.fashion) en Instagram (@mve_fashion).