Inwoners Ridderkerk winnen 587.500 euro

RIDDERKERK – Een grote verrassing voor twintig deelnemers van de Postcode Loterij in Ridderkerk. Op hun postcode 2986 GD (de straat Houtzaagmolen) is de PostcodeStraatprijs gevallen in de junitrekking van de Postcode Loterij. Postcode Loterij-ambassadeur Gaston Starreveld verraste de gelukkige winnaars gisteren met de bekende gouden envelop.

De volgende bedragen zijn gewonnen:
- 75.000 euro (1 winnaar)
- 50.000 euro (4 winnaars)
- 25.000 euro (10 winnaars)
- 12.500 euro (5 winnaars)

Onder de winnaars van deze Straatprijs is tevens een auto verloot.

Bas (78) wordt samen met zijn vrouw verrast met 25.000 euro: "Wat is dit geweldig! Met deze geldprijs gaan we naar Indonesië. Daar woont familie van mijn vrouw en die willen we graag opzoeken."

Adri (81) wint 25.000 euro en is blij verrast: "Dit was zo ontzettend leuk om mee te maken! Vooral dat Gaston erbij was, vond ik echt feest. Wat ik precies met het geld ga doen, weet ik nog niet. Ik moet het eerst nog even laten bezinken."