High tech koeltrailers voor luchtvracht

RIDDERKERK - Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag van haar klanten naar high secure & luchtvracht transport heeft Bergwerff Transport Service in Ridderkerk recent drie nieuwe mega luchtvrachtkoeltrailers aangeschaft, voorzien van GDP–Pharma certificaat en TAPA TSR1 Certificering.
Bergwerff heeft ruime ervaring in high secure transport en de luchtvracht. In 2015 werd TAPA TSR 2 certificaat behaald. Sinds 2017 is Bergwerff Transport Service gecertificeerd voor alle drie de TAPA TSR levels (TSR 1, 2 & 3). Het Ridderkerkse bedrijf richt zich specifiek op de Italiaanse transportmarkt. Door de aanschaf van de drie nieuwe Talson trailers groeit het trailerpark van Bergwerff naar zo'n 70 trailers. Hiervan zijn zo'n 45 trailers specifiek bedoeld voor high secure transport. De keuze voor Talson is gemaakt op basis van de goede prijs/kwaliteit verhouding van de trailers. De mega luchtvrachtkoeltrailers hebben een binnen hoogte van drie meter. Verder zijn de trailers voorzien van elektronische sloten van Wabco en is Trailerguard geïnstalleerd. Met deze combinatie kan men de sloten alleen vanaf kantoor van Bergwerff openen. Op deze wijze wordt voorkomen dat deuren worden geopend op ongeoorloofde plekken. Daarnaast biedt Trailerguard de mogelijkheid tot het monitoren van de deursensoren en het geo-fencen van de routes. De trailers zijn tevens opgebouwd met de Carrier Vector 1950 koelmachines om te allen tijde de gewenste tempratuur te handhaven in de trailer. Ook het monitoren van de temperaturen gebeurt via Trailerguard. Met de backofficesoftware van Trailerguard kunnen diverse rapportages gemaakt worden over over onder meer de opening van de deuren en temperaturen.