Foto: Johan Kruithof

Smullen met barbecue van Jasmijnstraat

RIDDERKERK - De bewoners van de Jasmijnstraat in Ridderkerk-Oost zaten zaterdagavond gezellig bij elkaar voor een buurtbarbecue. Er hoefde in dit geval geen straat voor afgezet te worden. Voor de barbecues, partytenten en tuinsets was alle ruimte op het gras en het plein van kinderopvang Da's Pas Leven. Er werd door jong en oud genoten van deze avond die mede mogelijk werd gemaakt door het wijkideeteam van West. Grootste sponsor daarnaast was de vestiging van Dirk van der Broek in Bolnes. Ook de supermarkten van Aldi aan de Olmenlaan en Albert Heijn Ridderhof droegen aan dit feestje bij. Het was de eerste keer dat de bewoners van de Jasmijnstraat elkaar op deze manier ontmoetten. Bijna iedereen die niet op vakantie was schoof voor een bordje en een glaasje met iets kouds aan. De initiatiefnemers willen dit zeker herhalen.