Open podium in Kijfhoekkerk

HEERJANSDAM - Stichting Behoud Kijfhoekkerk houdt zaterdag 4 augustus de voorlaatste open dag van dit seizoen. Belangstellenden zijn welkom tussen 12 en 16 uur. Men krijgt deze dag nogmaals de kans het orgel van de Kijfhoekkerk of een eigen muziekinstrument te bespelen. De akoestiek in het sfeervolle polderkerkje is prachtig.

Omdat er de vorige keren veel gebruik werd gemaakt is besloten dit experiment nog eens te herhalen. Ook wie wat wil zingen, alleen of met een groepje, is van harte welkom. Vrijwilligers van de stichting en van Historisch Genootschap Heerjansdam zijn aanwezig om vragen over de historie van de Kijfhoekkerk en omgeving te beantwoorden.

Natuurlijk staat er een gratis kop koffie klaar, al is een vrijwillige bijdrage ter bestrijding van de onkosten en het in stand houden van de kerk altijd welkom.