Draaimolen voor Jeugdland

RIDDERKERK - Jeugdland Ridderkerk heeft dit jaar veel nieuwe attracties naast alle vertrouwde activiteiten. Voor de allerkleinsten zal er dit keer een heus draaimolentje binnen staan. De grotere kinderen kunnen zich onder meer vermaken met een 'twistladder', een klimladder die alle kanten opdraait. Buiten komt er een springtoren van negen meter. Een andere attractie is slingerbal, waarbij men elkaar op een springkussen met een bal van een verhoging moet zien te gooien. Op donderdag 23 augustus is er als extra attractie een het 'lach je lens" fotohokje waar kinderen de vreemdste foto's kunnen laten maken. Op vrijdag is het traditionele Ridderkerkse kampioenschap 4 op 'n rij.
Jeugdland is dit jaar van dinsdag 21 augustus t/m vrijdag 24 augustus, zoals gebruikelijk in sporthal De Fakkel. De activiteiten zijn dagelijks van 9.30 uur tot 16.00 uur. Alleen op vrijdag wordt een half uurtje eerder gestopt om alles weer op te kunnen ruimen. De toegangsprijs is nog steeds € 2,50 per dag of een 4 dagenkaart voor € 7,50. Vrijwilligers die een handje willen helpen kunnen zich s-morgens rond 9.00 uur melden in de sporthal.