Nieuwe album John Kerr bij Radio Ridderkerk

In de afgelopen 30 jaar zijn de elektronische klanken van John Kerr vaak te horen geweest bij Radio Ridderkerk. Ook was John regelmatig te gast en speelde hij regelmatig live in het radioprograkka 'Straks….als de nacht valt' van presenator Tim van Veen. Na een periode van stilte, mede door zijn ziekte, is John de afgelopen tijd druk bezig geweest in zijn studio en gekomen met nieuwe albums en heeft ook weer live opgetreden. Radio Ridderkerk heeft van het album 'Prelude to a Requiem' de wereldprimeur gekregen om dit als eerste station in de wereld te mogen draaien. Op vrijdagavond 17 augustus zullen de eerste 2 tracks van het nieuwe album te horen zijn tussen 23.00 en 24.00 uur. Liefhebbers komen in deze uitzending en de weken erna helemaal aan hun trekken, omdat er van John naast de nieuwe klanken bijzondere opnamen van hem te horen zullen zijn. De maand augustus wordt zodoende een echte John Kerr maand. Meer inforfmatie over John Kerr en zijn complete catalogus aan albums is terug te vinden op zijn website: www.johnkerr.nl.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.

Bron: Radio Ridderkerk