Crazy Bikes in Winkelhart

RIDDERKERK - In het Winkelhart Ridderkerk komt zaterdag 8 september tussen 12.00 en 16.00 uur een spectaculaire act voorbij tijdens de Crazy Bikersday: een mobiele fietsparade met unieke fietsen, bereden door artiesten in zeer opvallende kleurrijke kostuums, ondersteund door vrolijke bijpassende muziek.
In september 2017 presenteerden de artiestengroep UniQcycle deze parade voor het eerst tijdens het festival Cultuur Lokaal in Zoetermeer. En dat werd gelijk een groot succes. Zowel kinderen, jongeren als volwassenen en ouderen zijn zeer lovend over deze act. Deze nieuwe act heeft nu al op diverse plekken in het land gezorgd voor veel bekijks. (Een foto van de groep elders in deze krant in de advertentie van het Winkelhart te vinden).

Space Bikes
Wie zelf eens de artiest wil uithangen kan terecht op het Sint Jorisplein met de opzienbarende attractie: de "Space Bikes". Hiermee kunnen de opstappers zichzelf op een uitdagende wijze over de kop fietsen en eventueel met meerdere personen een competitie aangaan. Deze attractie is gratis. Wie fotogeniek is kan in een speciale setting van Milka- chocolade een leuke foto laten maken. Uiteraard moet deze chocolade ook geproefd worden. Het Milka-team zorgt er voor dat deze dag ook nog een smakelijke kant krijgt. Voor meer informatie: www.winkelhartridderkerk.nl.