Limited Editions Tony Chocolonely bij Wereldwinkel Ridderkerk

RIDDERKERK - Ieder jaar komt Tony Chocolonely met zijn Limited Editions. Dat zijn meerdere nieuwe smaken waarbij er wordt gekeken naar welke reep het meeste wordt gekocht. Deze smaak wordt dan opgenomen in het vaste assortiment. De Limited editions zijn niet in alle winkels te verkrijgen. De nieuwe smaken zijn dit jaar: Blondie witte chocolade, met een tikkie puur, gemengd met gekarameliseerde pecan nootjes. Shortie romige melkchocolade met knapperige shortbread en sticky karamel. Cookie puur 51% met cacaokoekjes en karamel. Van alle drie is de wikkel uniek, geen één is er hetzelfde. Na de lancering mogen de Wereldwinkels ze ook gaan verkopen. Alleen bij de winkel in Ridderkerk moesten ze even wachten op de pakketdienst, maar uiteindelijk konden ze ook daar de winkel in. Buiten de vele smaken die de winkel al verkocht, worden deze eraan toegevoegd. Ook verwacht men binnenkort de Sinterklaas letters in de winkel te hebben. Dit alles is te koop bij de Wereldwinkel Ridderkerk. Men vindt ze aan de Schoutstraat 17. Buiten de chocolade hebben ze ook een heel leuk assortiment aan cadeau artikelen. Deze vallen allen onder Fairtrade en worden onder de juiste omstandigheden met de hand vervaardigd.