Jan-Paul Apon gaat in de eerste aflevering in op vergeving

Nieuw TV-programma over geloof

Vanaf vrijdag 14 september start RTV-Ridderkerk met een nieuwe serie rondom het geloof. In het maandelijkse programma 'De Kracht van Uw Liefde' draait het in de eerste aflevering om het thema: 'ik heb het wel vergeven, maar ben het nog niet vergeten'.
Jan-Paul Apon spreekt in deze episode over vergeving en hoe belangrijk het is om los te laten: "Oordeel niet en veroordeel niet, zodat ook u niet beoordeeld en veroordeeld zult worden. Als we vergeven en los laten dan zullen wij ook vergeven en los gelaten worden." Gospelkoor Share zingt in deze uitzending het lied 'Agnus dei' en Helma Hoogendijk leest het gedicht 'Voetstappen in het zand' voor.
"De Kracht van Uw Liefde" wordt vanaf vrijdag 14 september t/m zondag 16 september meermalen in de middag en avond uitgezonden op elk oneven heel uur. Het programma is het hele weekend op TV Ridderkerk te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.
TV Ridderkerk is te ontvangen op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.